Monday, February 23, 2009

矛盾

人总是很矛盾。。
对自己好的总是看不上眼。。
对自己不好的,却偏要靠过去。
哈哈。。。。。。。。。可笑。

巧合。。是巧合吗?
这几个人之间怎么总是会有着这特定的共同点?
是该沉思的时候了。或许在自我沉淀之后,可以给自己一个答案。。。
又或许。。答案会找上我。。

我要突破。我必须突破自己设下的思维陷阱。
这一切都是幻觉。
打破幻觉! 理智!
我不至于为情所困。因为实在没这个必要。
这只是个阶段,一个过渡期。
我相信,更好更棒的多着呢! 哈哈



2 comments:

  1. Humans are like that, the more they can't get the thing they want, the more they'll want it.
    Things that are easily attained on the other hand are not appreciated cause they normally are not the things that people want, hence are ignored and taken for granted.

    I do not like this, but i've seen too many cases where this is the case swt

    ReplyDelete
  2. LOL. i don't like me being like this either. well, at least i treat them like friends.. but seriously, i can't just accept whoever that is good to me right?

    ReplyDelete