Tuesday, August 19, 2008

and again i see you..



and again...
i see you in my dreams
everything was very clear and your image too, was vivid.
you know, you are a past tense for me..
however, in my dreams,
i was delighted when i see you..
very much delighted.
we had normal conversations.. yet i can not really remember what were they about.
you looked the same.. unchanged.
healthy and jubilant.
i was glad...
即便我没说。。。
但我的内心却为你的出现而喝彩、欢呼
当时在梦中的我有好多话想说。。
不知你过得好不好~~~
但应该很不错吧?
记得当时离别的画面。。
是雨天。。
你回过头。。我默默地望着你离去。。。
当时的我想着“何时能再相见?”
过了一段时间,发现当时的感觉只是幼稚的冲动。。
因此决定放下。。
你已是我决定要放下的思想包袱
可为什么你偶尔还会在我的梦境出现?
扪心自问。。真的放下了?
请别再来扰乱我的思绪。。。
没办法择己所爱,
我也习惯了这种方式。。
没法控制感情世界的不精彩
唯有潇洒地继续个人精彩的人生旅途。




2 comments: